Hasznos tanácsok a hírnév kezeléséhez
Mennyire fontos Önnek a vállalkozása? Ha Ön elkötelezett a vállalkozása iránt, fontos, hogy az ügyfelei is azok legyenek. Ez azzal kezdődik, hogy jó hírnevet teremt a kulcsfontosságú közösségekben. Olvasson tovább, hogy hasznos tanácsokat kapjon a jó hírnév fenntartásához.
Ahhoz, hogy segítsen kiépíteni cége hírnevét, igényt kell tartania a nevére. Vállalatának vagy termékének neve alapvető fontosságú a márkaismertséghez. Számos olyan weboldal létezik, amely lehetővé teszi, hogy ellenőrizze terméke vagy cége nevét, hogy megbizonyosodjon arról, hogy azt nem használja más.
Őrizze meg jó hírnevét az elégedetlen ügyfél kielégítésével. Ez megmutatja másoknak, hogy Ön jó üzletember. Ha ezt online is megteheti, még nagyobb a jutalom. Ez lehetőséget ad másoknak arra, hogy lássák, hogyan kezelte a problémát, és így még fogékonyabbak lesznek arra, hogy üzletet kössenek Önnel.
Győződjön meg róla, hogy legalább több üzleti weboldala optimalizálva van az üzleti nevére. Azt szeretné, ha a Google az üzleti honlapját az Ön vállalkozásáról szóló hiteles internetes oldalnak ismerné el. Azt szeretné, ha az első számú keresési pozícióban lenne az üzleti neve, nem pedig a második vagy harmadik helyen egy Wikipédia-cikk vagy egy blog mögött. Gondoskodjon arról, hogy az Ön honlapja legyen az első bejegyzés, amelyet valaki lát, amikor a Google keresőben az Ön márkanevére keres.
Ahhoz, hogy üzleti hírnevét javítsa az interneten, próbálja meg optimalizálni weboldalait az alapvető keresőkifejezéssel. Ez jellemzően egyszerűen a vállalkozásának neve. A legnagyobb keresőmotorok a tekintélytiszteletet részesítik előnyben. Ez biztosítja, hogy Önt magasan rangsorolják a keresőoldalakon.
Online üzleti hírnevének javítása érdekében győződjön meg róla, hogy sok tartalmat tesz közzé. Bár a negatív tartalmakat szinte lehetetlen teljesen eltávolítani az internetről, lehetséges, hogy a negatív tartalmak a keresőmotorok kevésbé használt találati oldalaira szoruljanak. Ha tehát a cégére vonatkozó negatív hozzászólások a találati oldalak ötödik vagy hatodik oldalára tolódnak vissza, akkor azokat nem fogják olyan gyakran olvasni.
Ha valamilyen promóciót vagy különleges ajánlatot kínál, ügyeljen arra, hogy erről bizalmasan beszéljen. Ez elengedhetetlen olyan alkalmakkor, amikor nagy kedvezményt kínál egy panasz kezelésére. Nem akarja, hogy ezek az "ingyenes ajánlatok" elterjedjenek, mert mások is be akarnak majd szállni az üzletbe.
Legyen profi, amikor a közösségi oldalakon posztol. Kerülje az olyan internetes zsargon és szleng használatát, mint a király stb... Mindig legyen profi. Ugyanúgy reagáljon a hozzászólásokra, mint ahogyan azt tenné az ügyfeleivel egy személyes találkozón. Használjon megfelelő magyar nyelvet, és minden válaszát lektorálja, mielőtt közzéteszi.
Cége online hírnevét úgy tudja a legjobban kezelni, ha tisztában van azzal, hogy mit mondanak róla. A folyamatos tájékozódás elengedhetetlen ahhoz, hogy a negatív híreket csírájában elfojtja. Ezt megteheti úgy, hogy Google Alerteket állít be a vállalat nevére, vagy megbíz egy céget, hogy figyelje ezt Ön helyett.
Néhány embernek egyszerűen lehetetlen ésszerűen megfelelni. Ha úgy gondolja, hogy az ügyfelének lényegtelen vagy valótlan panasza van, tegyen meg mindent, hogy boldoggá tegye. Üzlettulajdonosként néha fel kell szívnia a büszkeségét, és arra kell gondolnia, hogy az ügyfélnek vagy az ügyfélnek mindig igaza van.
Legyen óvatos az interneten megosztott információkkal. Vigyázzon, hogy később ne lehessen Ön ellen fordítani. Még ha a közösségi médiaoldalait nem is sokan érik el, akkor is óvatosnak kell lennie.
Most már nagyon is tisztában van azzal, hogy a hírneve mennyire fontos a vállalkozása sikeréhez. Ez azt jelenti, hogy meg kell őriznie a hírnevét. Használja a fenti hasznos tippeket és trükköket, hogy kezelje hírnevét, és behozza az ügyfeleket.