Maximalizálni szeretné az e-mail marketing erőfeszítéseit? Próbálja ki ezeket a nagyszerű ötleteket!
Ahhoz, hogy sikeres legyen, minden vállalatnak marketingelnie kell magát. Sok vállalat azonban nem használja ki teljes mértékben a rendelkezésre álló marketingeszközök széles skáláját. Az egyik legjobb módja a vállalkozás marketingjének az e-mail marketing. Ez a cikk néhány tippet és tanácsot tartalmaz, amelyek segítségével jobban kihasználhatja az e-mail erejét vállalkozása marketingje érdekében.
Legyen kitartó az ügyfelek elérésében. Nem kell naponta e-maileket küldenie, de tartsa szem előtt, hogy nem biztos, hogy megragadja egy ügyfél figyelmét, vagy üzletét, amíg többször is kapcsolatba nem kerül a márkájával vagy termékeivel. Érintkezzen gyakran, de ne olyan gyakran, hogy az túlságosan idegesítőnek tűnjön.
Kétszeresen és háromszorosan ellenőrizze e-mailjeit, mielőtt megnyomja a "küldés" gombot. Győződjön meg róla, hogy hírlevelei és e-mailjei nem tartalmaznak hibákat. Mielőtt elküldi az e-mailt, tesztelje az elrendezést néhány különböző e-mail kliensben, hogy biztos legyen benne, hogy úgy olvasható, ahogyan szeretné, hogy olvassák. Ellenőrizze kétszer a linkjeit, hogy az emberek biztosan el tudják-e érni a webhelyét.
Minden olvasót kezeljen úgy, mint egy kapcsolatot. Már az első e-mailben kérjen engedélyt további levelek küldésére. A második e-mailben mondja el, milyen kedvezményekre, termékekre és szolgáltatásokra számíthatnak a jövőbeni e-mailekben. A harmadik e-mailben és az utána következőben tartsa be azt a tartalmat, amelyet ígért nekik.
ha kifogyott az ötletekből az e-mail marketingkampányához, próbálja meg, hogy az ügyfelei segítsenek Önnek. Tegyen olyan dolgokat, mint például írja le az ügyfelektől kapott kérdéseket. Aztán amikor a következő e-mailt elküldi, már van témája. Ügyeljen arra, hogy az ügyfél neve is szerepeljen az elismerés érdekében.
Próbálja meg az ügyfél bevonását az e-mail tárgysorával. Az e-mailjének már abban a pillanatban meg kell ragadnia az olvasó figyelmét, amint az a postaládájában landol, különben a szemétbe kerülhet. Ha gyenge vagy érdektelen a tárgysor, pontosan ez fog történni. Próbálja meg tehát némi kreativitással feldobni a tárgysorát.
Ne használjon sok grafikát az elküldött e-mailekben. A grafikák betöltése sokáig tarthat, ami néhány felhasználót eltántoríthat az e-mail megtekintésétől. Emellett az e-mailek a spam mappába kerülhetnek, ha túl sok grafikát tartalmaznak.
Amikor hatékony e-mail marketingkampányt épít, megfelelő regisztrációs űrlapokra van szüksége a vállalati weboldalán. Győződjön meg róla, hogy minden oldalon megtalálhatóak, és győződjön meg arról is, hogy a megfelelő helyen vannak a webhely oldalain. Ez kulcsfontosságú ahhoz, hogy az ügyfelek feliratkozzanak.
Próbálja meg megtanulni, hogyan ne tűnjön spamnek a spamek megtekintésével. Szerezzen egy ingyenes e-mail címet, tegye ki ezt a címet az egész internetre, és figyelje, mennyi spamet kap. Tanuljon az ilyen e-mailek rossz dolgaiból, és ennek megfelelően állítsa be az e-mail kampányait. Tegyen meg minden lehetséges intézkedést, hogy megkülönböztesse magát a spammerektől. Ez javítani fogja a hírnevét, és megakadályozza, hogy ügyfelei lemondjanak róla.
Használja fel az aktív és passzív visszajelzéseket marketingkampányai javítására. Az aktív visszajelzések nagyon közvetlen válaszokat adnak a márkájáról alkotott közvéleményre. Ön javaslatokat vagy észrevételeket kér, és meg is kapja azokat. A passzív visszajelzéseket az olvasó talán észre sem veszi. Több tucatnyi forrás áll rendelkezésre, hogy megnézze, mely linkjeire kattintanak.
Egy sikeres e-mail marketingkampány létrehozása egyszerűbb, mint amilyennek látszik. Azzal, hogy e-mail segítségével éri el ügyfeleit és vásárlóit, növelheti nyereségét, és kapcsolatokat építhet azokkal, akiket el akar érni. Nézze meg, hogyan nő a bevétele a fenti cikkben található tippek alkalmazásával.
anonym, twr, valdobbiadene prosecco, dobosi bor, nyolcas, conegliano, knut hansen, barbados rum, astoria posta, láma fajta
anonym, twr, valdobbiadene prosecco, dobosi bor, nyolcas, conegliano, knut hansen, barbados rum, astoria posta, láma fajta